wtorek, 27 listopada 2012

Moja opinia.

Moja opinia na temat parafii... 

  •  po pierwsze Kościół św. Pawła jest bardzo piękną świątynią, jest przykładem neoromańskiej architektury sakralnej. Dzieło Johannesa Franziskusa Klompa. 
  • po drugie jest wielki wybór grup parafialnych dla osób zainteresowanych w różnym wieku, 
  • księża są bardzo miłymi i pomocnymi ludźmi, pragną pomagać i wspierać parafian, \
  •  Budynek kościoła został odnowiony, dzięki ks. Janowi Janiczkowi i parafian, jest teraz jeszcze piękniejszy niż wcześniej, 
  • pomoc z strony parafii dla każdego, 


Moim zdaniem parafia jest bardzo przyjazna. Księża sympatyczni, lecz ciągle parafianie nie są przekonani do tego aby uczestniczyć w życiu parafii. Bardzo częstymi wymówkami są "bo ja nie lubię tego księdza", "bo ja mam coś lepszego do roboty", "bo... " ... a zapominamy, że w tym wszystkim najważniejszy jest Bóg i nasze zbawienie. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz